Saturday, February 26, 2011

Kramer Aerostar Zx30h

The more bullshit presents Madonna and skeletons (Japanese) in the closet

Who has not seen the movie Mean Girls must die. The bad girls are the most beautiful moment of every high school, the opportunity for distraction from the tedium of rotten teachers and classmates topate. The betcha between betches is stronzissima Regina George (in the real world, it's me).
I'm a bitch, are not a sfranta.




(in English makes it much more, you would like to " AND EVIL TAKES A HUMAN FORM IN REGINA GEORGE "with" evil and to eccellenza è lei". Bah! Sciatta traduzione! Sciatta! SHAT TA!!

Una wannabe di Regina dice "ho sentito che fa la pubblicità alle macchine... IN GIAPPONE!". E riguardando il film ho pensato: DEVO BRASATARE ABOUT IT. Le pubblicità giapponesi sono IL DIAVOLO!
Certo, voi non lo sapete, ma il Giappone è una nazione malefica: seduce i divi dello spettacolo (ovviamente sono al 99% delle volte statunitensi) tramite cachet bilionari per fare le pubblicità più putride. Voi pensate che le star rispondano ai furbi manager giapponesi (bassottini, in giacca e blackberry) " No, figurati se IO, GROSSA popstar texana, mi metto a pubblicizzare dell'acqua minerale! ". SE, MAGARI! Ecco quella poraccia di Beyoncé che promuove una misera acqua (il fotogramma d'anteprima di youtube poi, la dice tutta).





Il bello della questione è che, prima di youtube, questi divi americani potevano sputtanarsi con orribili pubblicità perché tanto le avrebbero trasmesse solo in Giappone... Ma la globalizzazione svela i trabocchetti delle proprie careers, and so the publicity shot in a basement in the mid 80s to promote devilry ELECTRONIC hours jump out and ruin the reputation of a famous pop star friend of ours.


Who, me?!


Ready? A deep breath, VIA.



Madonna dancing and spinning and floating, then scazzatissima from having to promote a MANGIAVIDEOCASSETTE go into a bookstore, he sees a bright M, takes it, puts it (?) and after returning to dance, turn and wave enthusiastically, as he says BEAUTIFUL if he were witnessing the materialization of their worst nightmare.
THE LIGHTNING says " not take this spot outside Japan .



A drink? An incense burners? Of Vietnamese noodles? What publicize this spot is unknown and only knows the elephant (now I have found NO: beauty products ), we only know that Madonna was a fan of Valeria in Reality Circus .
Valeria tamer!




Of course, another withering look here denotes humiliation at having to work with those evil Japanese.


What touches me is 'to field'?


Oh, I always wanted to sponsor a DISTILLED RICE . And how can I enhance it? But of course making GOKU and seeking the Dragon Balls!











Oh, the post-2000 ! Regie superb new elegance, a return to simplicity, flashy farewell! A new style of Japanese advertising, more sober and straight to the point, thoughtful and impromptu ...





Yes, but .... WHAT IS THE PRODUCT ADVERTISED?! a condominium.


AH.



P.s. GRAZIE per il successo avuto dall'ultimo post sul video di Britney, diventato il Brasato più letto di sempre! Non me l'aspettavo! Baci e brasatacci.

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